כיצד מוסיקה עשויה לתרום לכם מבחינה עסקית

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מגוון רחב של מחקרים נערכו בשנים האחרונות במטרה למצוא את הקשר בין מוסיקה ומיומנות באחד מכלי הנגינה השונים לבין ההצלחה העסקית של מנהלי החברות המובילות בעולם. הממצאים מדהימים – מרבית המנהלים הבכירים של החברות המצליחות מקדישים זמן לפעילות יצירתית ולפעילות ספורטיבית. כאמור, התחביב המוביל הוא נגינה בגיטרה.

אז מה בעצם תורמת נגינה בגיטרה או פעילות ספורטיבית לאדם שהיא מובילה כל כך הרבה אנשים להצלחה הן בפן העסקי והן בפן המשפחתי או החברתי? לא ניתן לתת תשובה קונקרטית לגבי זה אך בהחלט ניתן להבין את התרומה של הנגינה והפעילות הספורטיבית מבחינה עסקית.

יצירתיות היא שם המשחק

בין המרכיבים והאלמנטים המשפיעים במידה ניכרת על אופן הניהול של החברה, ניתן למנות את היצירתיות. כיום, העולם העסקי בנוי ברובו על הפן השיווקי והקריאטיבי של החברות. בעולם בו קיימות כל כך הרבה אלטרנטיבות בפני הלקוח, חברה אשר מצליחה למתג את עצמה בצורה יוצאת דופן (וחיובית כמובן) על פני שאר החברות ויודעת לספק את הפתרונות האטרקטיביים ביותר עבור קהל הלקוחות הספציפי שלה, מחזיקה ביתרון.

נגינה בגיטרה, מסייעת לנגנים לפתח את הכישרון היצירתי שלהם ולעבוד על הקריאטיביות שלהם והיצירתיות, ואותן היכולות באים לידי ביטוי גם בנושאים שונים בחייהם, ביניהם, יכולות הניהול של החברה. בנוסף לכך, נגינה בגיטרה מסייעת למנהלים לייצר דו-שיח ונושאי עניין שמקדמים אותם הן באירועים חברתיים והן באירועים משפחתיים.

ומה בנוגע לספורט? הפעילות הספורטיבית משפיעה על גוף האדם הן מהבחינה הפיזית והן מהבחינה הרגשית. מגוון רחב של מחקרים הציגו את הקשר הישיר בין שמחת האדם לבין התדירות של הפעילויות הספורטיביות שהוא מבצע. מנהלים רבים כיום מאמינים כי על כל חברי הצוות של החברה לערוך פעילויות ספורטיביות, וניתן לראות את הניסיונות של החברות הגדולות כמו Google, Microsoft וענקיות התקשורת השונות שמציבות בפני העובדים את האפשרות לערוך פעילות ספורטיבית במכון כושר שנבנה בתוך החברה.

לנפש ולהצלחה האישית שלכם

במידה ואין לכם תחום עניין כזה או אחר, מומלץ שתמצאו עבורכם תחום כלשהו בו תוכלו להתעסק בזמנכם הפנוי ולפתח את היכולות הטכניות, היצירתיות שלכם והטכניקה שלכם במגוון תחומים. לימוד נגינה כיום ניתן ללמוד ישירות דרך האינטרנט במגוון אתרים המציעים שיעורים דיגיטליים.

 

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

איך להקים עסק בעיצוב פנים 2

לקוחות לא קונים מחיר. הם חושבים שהם קונים מחיר, הם אומרים לכן שהם קונים מחיר, אבל הם לא קונים מחיר. אני ואתם קונים מלא מוצרים שאנחנו לא צריכים. אתם יודעים את זה? בני אדם לא קונים מה שהם צריכים, בני אדם לא קונים מה שהם רוצים. אז מה הם קונים? את מה שמוכרים להם. בני אדם קונים את מה שמוכרים להם. אני ואתם כל הזמן קונים את מה שמוכרים לנו.

איך להקים עסק בעיצוב פנים

מי אתן בכלל? מה אתן רוצות להיות? למה אתן עוסקות בעיצוב? למה עזבתן את מה שעשיתן קודם או שאתם חושבות לעזוב את מה שעשיתן קודם ואתן הולכות לעסוק בעיצוב? למה זה? למה עיצוב מושך? למה הוא מושך אותי?

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן