פוסטים אחרונים

משא ומתן

ניהול משא ומתן

משא ומתן הוא מיומנות חיונית שאנו משתמשים בה בחיי היומיום שלנו כדי להשיג את מה שאנו רוצים. בין אם זה עם הילדים שלנו, בני הזוג,

קרא עוד »
NLP אימון

איך לכתוב חזון? חדש

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
איך לכתוב חזון

איך כותבים חזון?

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
מנהיגות אישית
שיתוף

מנהיגות אישית

מנהיגות אישית חשובה לארגון תהליך העבודה האישית וניהול המשימות והצוות. בעולם העסקים של היום על המנהל להפגין יכולות ניהול ומנהיגות מקצועיים. מנהלים אשר ירכשו יכולות אלו יגיעו לתוצאות גבוהות יותר ממתחריהם.

סקר שנערך בשנה שעברה הציג כי חברות שבהם מנהלים עברו קורסים לפיתוח מנהיגות אישית הגדילו את רווחיהן של החברה וניצלו את יכולות הצוות שלהם בצורה טובה יותר. סדנאות אשר עוסקות בנושא זה יאפשרו לכם לקחת את הכלים שברשותכם וללמד את חברי הצוות כיצד לייעל את העבודה על מנת להפיק את המרב בזמן העבודה.

 6 דברים שחשוב לדעת:

מוטיבציה – המרכיב החשוב ביותר שיניע אתכם ואת חברי הצוות אל עבר המטרה. תגרום לכם להגיע לתוצאות מקסימליות ולהגיע למימוש עצמי.

פוטנציאל – בכל אדם טמון פוטנציאל שיש לממש ולהוציא ממנו את המקסימום בזמן העבודה. בסדנאות שונות תוכלו לקבל את הכלים הדרושים למימוש פוטנציאל עצמי ומימוש הפוטנציאל הטמון בחברי הצוות.

סביבה (צוות) – בתור מנהל חשוב לבנות ולגבש צוות יעיל שיעבוד אתכם ובהתאם למדיניות שלכם. פיתוח מנהיגות אישית ייתן לכם את האפשרות ללמד ולכוון את הצוותים שלכם אל עבר המטרה ולפעול בכדי להשיג אותה.

אופטימיות – בדרך אל המטרה ייווצרו בעיות ויעלו קשיים אשר לא ציפתם להם. על המנהיג לדעת לשמור על אופטימיות אישית ושל חברי הצוות בכדי לשמור על תפקוד מקסימלי.

בטחון עצמי – במהלכים אשר תעשו בתור מנהלים חשוב להיות בעלי בטחון עצמי, דבר זה ירתום לאמונה שלכם לגבי המטרה והדרך אליה את האנשים הסובבים אתכם. מרכיב אשר אפשר לפתח באמצעות סדנאות שונות.

יוזמה – על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות יש להפגין יוזמה ולהניע את חברי הצוות לעבודה אפקטיבית ויעילה. בקורס  תוכלו לקבל את הכלים הדרושים לעידוד הצוות ופיתוח יוזמה בקרב חברי הצוות שתוביל את החברה להצלחות.

מנהיגות אישית עושים אצל הטובים ביותר

אנו מזמינים אתכם לסדנאות וקורסים לפיתוח מנהיגות אישית שמועבר על ידי המאמנים העסקיים הבכירים בישראל בבית הספר הארצי למכירות שהוקם ע"י המאמנים הבכירים מוטי אלוני ואבי גמבש. בקורסים השונים תוכלו לקבל את הכלים שיובילו את העסק שלכם להצלחה ומימוש הפוטנציאל של חברי הצוות.

המאמר היה מעניין? המשיכו לקרוא על קואצ'ינג עסקי.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

×
דילוג לתוכן