פיתוח מנהלים בשישה שלבים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

במסגרת בית הספר לומדים המשתתפים בשיטת אימון חדשנית וייחודית לפיתוח מנהלים בכירים ולפיתוח מנהלים בדרגי ביניים. שיטה זו, המכונה שיטת ששת השלבים, התפרסמה בתור שיטה אשר מביאה להצלחה בתחום האישי והעסקי כאחד.

שיטה זו פותחה על בסיס ניסיון עסקי לאורך עשור בארץ ובחו"ל, והיא שואפת להפוך כל בוגר למנהל מצוין ולמאמן עסקי מעולה. ששת השלבים הם: 1. MIRRORING. בשלב הזה מתבצע ניתוח מעמיק של הנקודות החזקות והנקודות החלשות של הסטודנט. 2. TARGETING. תפקידו של השלב הזה לקבוע יעדים ולהגדיר את מטרות התהליך. 3. CONSTRUCTING. שלב זה הוא שלב ההבנייה התהליכית, בו נכתבת ומוגדרת תוכנית הפעולה שמטרתה להגיע לאותם יעדים. 4. MARKETING. בשלב הזה ניתן דגש רב על פיתוח היכולת השיווקית ויכולת העברת המסרים. 5. MOTIVATING. שלב זה אחראי על הענקת השראה ומוטיבציה לסטודנט, על ידי מציאת אותו מקור עוצמה אשר עוזר לו להתגבר על משברים שונים. 6. COACHING. בשלב הזה מתבצע ליווי אישי אשר נועד לבקר את התנהלות התהליך האישי ואת איכות ההתקדמות של הסטודנט.

המרצה הראשי בקורס הוא מוטי אלוני. מוטי הוא גם מקים בית הספר, והוא מאמן בכיר העוסק בתחום האימון ופיתוח מנהלים מזה 14 שנים, בקרב לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. מוטי מתמחה בזיהוי בעיות מבניות בארגונים ובמנהלים, ובהבאתם לכדי הצלחה עסקית באמצעות אימון אנליטי ויצירתי.

אז אם אתם מנהלים בכירים או מנהלים בדרג ביניים, השואפים לשפר את יכולות העמידה שלכם מול קהל ואת יכולות הניהול שלכם, שיטת פיתוח המנהלים בשישה שלבים מתאימה בדיוק לכם. פיתוח מנהלים בכירים, אימון לעמידה מול קהל, פיתוח מנהלים בדרג ביניים, אימון עסקי למנהלים ואימון בכירים, הם רק חלק מן הדגשים בקורס האיכותי והפופולרי הזה.

היתרון של הקורס הזה על פני קורסים אחרים, הוא הניסיון הרב שמוטי צבר לאורך השנים באימון אישי למנהלים ובאימון עסקי, בארץ ובחו"ל. בנוסף לכך, היחס והליווי האישיים שמוענקים לסטודנטים בקורס, יראו לכם עד כמה ההצלחה שלכם חשובה לצוות הקורס, ועד כמה ניתן להשתפר בתחומים רבים, גם כאשר נראה לכם שכבר אין לאן לשאוף.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

איך להקים עסק בעיצוב פנים 2

לקוחות לא קונים מחיר. הם חושבים שהם קונים מחיר, הם אומרים לכן שהם קונים מחיר, אבל הם לא קונים מחיר. אני ואתם קונים מלא מוצרים שאנחנו לא צריכים. אתם יודעים את זה? בני אדם לא קונים מה שהם צריכים, בני אדם לא קונים מה שהם רוצים. אז מה הם קונים? את מה שמוכרים להם. בני אדם קונים את מה שמוכרים להם. אני ואתם כל הזמן קונים את מה שמוכרים לנו.

איך להקים עסק בעיצוב פנים

מי אתן בכלל? מה אתן רוצות להיות? למה אתן עוסקות בעיצוב? למה עזבתן את מה שעשיתן קודם או שאתם חושבות לעזוב את מה שעשיתן קודם ואתן הולכות לעסוק בעיצוב? למה זה? למה עיצוב מושך? למה הוא מושך אותי?

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן