פוסטים אחרונים

מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
הצלחה

עקרונות ההצלחה

פריצת דרך להצלחה מה זו פריצת דרך? מתי היא מתרחשת ומדוע? פריצת דרך נתפסת אצל רוב האנשים כאירוע דרמטי הקשה מאוד להשגה. פריצת דרך מוכרת

קרא עוד »
סטנד אפ

סטנד אפ קואוצ'ינג

בואו נדבר על הכוח שבתקשורת! רק ביחד אנחנו באמת יכולים להצליח. צוות של אנשים מוכשרים יכול, בשיתוף פעולה, לבנות מסילות רכבת שיגיעו מסין ועד מרוקו,

קרא עוד »
השפה הסודית

השפה הסודית של בני האדם

האם קרה לך פעם שפנית לאדם אחר ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים

קרא עוד »
שיפור ביצועים עסקיים
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שיפור ביצועים עסקיים- עשרת הצעדים

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ושיפור ביצועים עסקיים . איך עושים זאת?

קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

תיקון עסקים

  1. MIRRORING – בצעו עצירה ובדיקת התוצאות העסקיות שלכם. מניסיוני בליווי למעלה מ 600 עסקים בישראל, המנהלים לא תמיד יודעים למדוד את תוצאותיהם. עצרו רגע, הסתכלו על התוצאות, מה אתם חושבים עליהם? בצעו תשאול של מנהלים אחרים או עובדים בעסק, מה הם חושבים על התוצאות ועל התפקוד של העסק אל מול התוצאות הללו.
  2. TARGETING – האם יש לכם יעדים מדידים? האם הם נגזרת של החזון של העסק? החזון הוא ה"למה", מדוע אתם עוסקים בתחום הזה, מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים? היעדים הם הנגזרת של החזון, מה אתם רוצים להשיג? כמות, זמן ומרחב, אם זה לא יהיה מדיד, איך תדעו שהגעתם?
  3. CONSTRUCTING- תכנית עבודה, האם קיימת? האם היא משרתת את התוצאות שאתם רוצים להשיג? אם אתם לא בכיוון, תבדקו את תכנית העבודה שלכם, מי? עושה מה? מתי? מה האמצעים הדרושים להשגת היעדים? הדקו את תכנית העבודה, רעננו אותה וצאו לדרך מחדש.
  4. INTEGRITY- בדקו את רמת "העמידה במילה" שלכם ושל השותפים שלכם לעשייה, האם אתם עושים את מה שאמרתם שתעשו? האם דברים נדחים? מהן הפעולות ש"מורידות גשם" ואחריות לשיפור הביצועים העסקיים? אותן פעולות שמייצרות תוצאות לארגון, מצאו אותן, חדדו אותן, הצהירו מחדש על הפעולות האלה וצאו לדרך.
  5. MARKETING– בדקו את רמת התקשורת הפנים ארגונית וממנה החוצה, האם אתם משדרים פנימה והחוצה מה שהייתם רוצים לשדר ושמשרת את המטרות שלכם? תקנו את התקשורת שלכם, תקשרו עם הלקוחות שלכם, העובדים והספקים, יש דרכים נהדרות היום לתקשורת, השתמשו בהם, תקשורת טובה עם כל אחד מהגורמים שמשפיעים על העסק שלכם היא מתכונת להצלחה/
  6. MOTIVATING- מה מניע אתכם? מה מניע את השותפים שלכם, את העובדים שלכם? את הלקוחות שלכם? אני בטוח שאתם יודעים, אם תפעלו בדרך שמניעה אתכם ואותם, תשפרו תוצאות. צריך לזכור, אנחנו צריכים רק מעט מוטיבציה לעשות את הצעד הראשון, לשאר המוטיבציה כבר תדאג העשייה.
  7. COACHING – אמנו את עצמכם להצליח, שיחה קצרה עם עצמכם פעם ביום, מהן מטרותיי? מה אני עושה נכון? איפה אני שוגה? על מה אני מתחייב? ובנוסף, תלוו את עצמכם בעשייה הזאת, או בקשו ממשהו אחר ללוות אתכם כדי להגיע לשיפור ביצועים עסקיים.
  8. POSITIVENESS – היו חיוביים, לדבר על הבעיות כל הזמן לא יביא אתכם להצלחה, הסתכלו על החזקות שלכם ועל החזקות של האנשים שעובדים איתכם, מצאו את הטוב ותפעלו שם, לשנות אנשים או להפוך את החולשות שלהם לחזקות מאוד קשה, אפשר לעבוד קל.
  9. RESPONSIBILITY – פעלו באחריות ולא בקורבנות, התמקדו במה שאתם יכולים לעשות בכדי לתקן את העסק ולא במה שאחרים מעוללים לכם, גם בתנאי שוק קשים ישנה דרך לפעולה, חפשו אותה
  10. CREATIVITY – היו יצירתיים, חפשו פתרונות אחרים לבעיות הקיימות, אם ישנן בעיות שלא הצלחתם לפתור בדרכים המוכרות, זה הזמן לפעול אחרת, לדוגמה, לקוחות שמשום מה לא סגרו עסקה איתכם עדיין, אל תשאירו את זה ככה, פנו אליהם ושאלו
    "באיזה תנאי תיסגר העסקה?" תתפלאו לראות את התוצאות.

המאמר היה מעניין? המשיכו לקורא על עיצוב פנים

מוטי אלוני

מייסד ומנכ"ל בית הספר לעסקים
ממייסדי תו"ת תקשורת ותוצאות.

השכלה והכשרות:

מנהל עסקים וראיית חשבון, המכללה למנהל.
קורסי אימון אצל מיטב המאמנים בעולם:
אנטוני רובינס, ג'י אברהם, אלון גל, ראובן כץ.

מקור להתגאות בו:

במהלך השנים מוטי אלוני אחראי לפיתוח שיטה ל"הרמת הכסף מהרצפה" בעסקים.
– סדנת המאסטר היוקרתית "השפה הסודית של בני האדם" שמנתחת שפות תקשורת ושפת גוף ומסייעת ליצירת מערכות יחסים אישיות ומקצועיות.
– שיטת "ששת השלבים להצלחה" המסייעת ומנחה ארגונים מובילים במשק וכוללת:
ביצוע ניתוח ושיקוף חזקות וחולשות, שיטה להצבת יעדים, בניית תכניות להשגת היעדים, מערכת כלים לניהול תקשורת אפקטיבית, השראה והנעה של האדם והסובבים אותו, ליווי לביצוע עקבי ובקרת איכות לביצוע.

מומחיות:

מומחיות באימון מנהלים בתחומי ההייטק, ביטוח, בנקאות, תעשייה, קמעונאות ועסקים קטנים.
הכשרת מאמנים אישיים ועסקיים בשיטות אימון שפיתח.
מרצה בטכניון בקורס דירקטורים, מנהלי פרויקטים ובקורסים וסדנאות מכירות ושיווק אישי.

ניסיון:

אחד ממקימי תחום האימון העסקי בישראל.
ניסיון של למעלה מ-16 שנה באימון מנהלים ובניהול בתי ספר לעסקים והכשרת מאמנים.

תחומי התמחות:
יכולת לחבר ולהעביר מיומנויות נרכשות מתעשייה לתעשייה.
ליווי מנהלים בעת מיזוגים ורכישות.
הקניית מיומנויות ניהול מיוחדות.
הכשרת אנשי מכירות להשגת שיפור בתוצאות המכירה.
גישות אימוניות המותאמות לצרכים ולמציאות הארגון.

במהלך השנים מוטי אלוני סייע למגוון עסקים מובילים במשק הישראלי ובעלי עסקים קטנים

 

מעל עשור של פעילות והובלת פרויקטים במגוון חברות ועסקים

אירגונים

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

×
דילוג לתוכן