עשרת הצעדים לתיקון עסקים

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו.

שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ותיקון העסק שלך. איך עושים זאת?

קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

תיקון עסקים

  1. MIRRORING – בצעו עצירה ובדיקת התוצאות העסקיות שלכם. מניסיוני בליווי למעלה מ 600 עסקים בישראל, המנהלים לא תמיד יודעים למדוד את תוצאותיהם. עצרו רגע, הסתכלו על התוצאות, מה אתם חושבים עליהם? בצעו תשאול של מנהלים אחרים או עובדים בעסק, מה הם חושבים על התוצאות ועל התפקוד של העסק אל מול התוצאות הללו.
  2. TARGETING – האם יש לכם יעדים מדידים? האם הם נגזרת של החזון של העסק? החזון הוא ה"למה", מדוע אתם עוסקים בתחום הזה, מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים? היעדים הם הנגזרת של החזון, מה אתם רוצים להשיג? כמות, זמן ומרחב, אם זה לא יהיה מדיד, איך תדעו שהגעתם?
  3. CONSTRUCTING – תכנית עבודה, האם קיימת? האם היא משרתת את התוצאות שאתם רוצים להשיג? אם אתם לא בכיוון, תבדקו את תכנית העבודה שלכם, מי? עושה מה? מתי? מה האמצעים הדרושים להשגת היעדים? הדקו את תכנית העבודה, רעננו אותה וצאו לדרך מחדש.
  4. INTEGRITY – בדקו את רמת "העמידה במילה" שלכם ושל השותפים שלכם לעשייה, האם אתם עושים את מה שאמרתם שתעשו? האם דברים נדחים? מהן הפעולות ש"מורידות גשם"? אותן פעולות שמייצרות תוצאות לארגון, מצאו אותן, חדדו אותן, הצהירו מחדש על הפעולות האלה וצאו לדרך/
  5. MARKETING – בדקו את רמת התקשורת הפנים ארגונית וממנה החוצה, האם אתם משדרים פנימה והחוצה מה שהייתם רוצים לשדר ושמשרת את המטרות שלכם? תקנו את התקשורת שלכם, תקשרו עם הלקוחות שלכם, העובדים והספקים, יש דרכים נהדרות היום לתקשורת, השתמשו בהם, תקשורת טובה עם כל אחד מהגורמים שמשפיעים על העסק שלכם היא מתכונת להצלחה/
  6. MOTIVATING – מה מניע אתכם? מה מניע את השותפים שלכם, את העובדים שלכם? את הלקוחות שלכם? אני בטוח שאתם יודעים, אם תפעלו בדרך שמניעה אתכם ואותם, תשפרו תוצאות. צריך לזכור, אנחנו צריכים רק מעט מוטיבציה לעשות את הצעד הראשון, לשאר המוטיבציה כבר תדאג העשייה.
  7. COACHING – אמנו את עצמכם להצליח, שיחה קצרה עם עצמכם פעם ביום, מהן מטרותיי? מה אני עושה נכון? איפה אני שוגה? על מה אני מתחייב? ובנוסף, תלוו את עצמכם בעשייה הזאת, או בקשו ממשהו אחר ללוות אתכם/
  8. POSITIVENESS – היו חיוביים, לדבר על הבעיות כל הזמן לא יביא אתכם להצלחה, הסתכלו על החזקות שלכם ועל החזקות של האנשים שעובדים איתכם, מצאו את הטוב ותפעלו שם, לשנות אנשים או להפוך את החולשות שלהם לחזקות מאוד קשה, אפשר לעבוד קל/
  9. RESPONSIBILITY – פעלו באחריות ולא בקורבנות, התמקדו במה שאתם יכולים לעשות בכדי לתקן את העסק ולא במה שאחרים מעוללים לכם, גם בתנאי שוק קשים ישנה דרך לפעולה, חפשו אותה
  10. CREATIVITY – היו יצירתיים, חפשו פתרונות אחרים לבעיות הקיימות, אם ישנן בעיות שלא הצלחתם לפתור בדרכים המוכרות, זה הזמן לפעול אחרת, לדוגמה, לקוחות שמשום מה לא סגרו עסקה איתכם עדיין, אל תשאירו את זה ככה, פנו אליהם ושאלו
    "באיזה תנאי תיסגר העסקה?" תתפלאו לראות את התוצאות/

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

איך להקים עסק בעיצוב פנים 2

לקוחות לא קונים מחיר. הם חושבים שהם קונים מחיר, הם אומרים לכן שהם קונים מחיר, אבל הם לא קונים מחיר. אני ואתם קונים מלא מוצרים שאנחנו לא צריכים. אתם יודעים את זה? בני אדם לא קונים מה שהם צריכים, בני אדם לא קונים מה שהם רוצים. אז מה הם קונים? את מה שמוכרים להם. בני אדם קונים את מה שמוכרים להם. אני ואתם כל הזמן קונים את מה שמוכרים לנו.

איך להקים עסק בעיצוב פנים

מי אתן בכלל? מה אתן רוצות להיות? למה אתן עוסקות בעיצוב? למה עזבתן את מה שעשיתן קודם או שאתם חושבות לעזוב את מה שעשיתן קודם ואתן הולכות לעסוק בעיצוב? למה זה? למה עיצוב מושך? למה הוא מושך אותי?

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן