פוסטים אחרונים

מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
הצלחה

עקרונות ההצלחה

פריצת דרך להצלחה מה זו פריצת דרך? מתי היא מתרחשת ומדוע? פריצת דרך נתפסת אצל רוב האנשים כאירוע דרמטי הקשה מאוד להשגה. פריצת דרך מוכרת

קרא עוד »
סטנד אפ

סטנד אפ קואוצ'ינג

בואו נדבר על הכוח שבתקשורת! רק ביחד אנחנו באמת יכולים להצליח. צוות של אנשים מוכשרים יכול, בשיתוף פעולה, לבנות מסילות רכבת שיגיעו מסין ועד מרוקו,

קרא עוד »
השפה הסודית

השפה הסודית של בני האדם

האם קרה לך פעם שפנית לאדם אחר ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים

קרא עוד »
משא ומתן

אסטרטגיות משא ומתן

בעולם העסקי בעולם הנדל"ן בעולם הניהול אנו פוגשים במשא ומתן בכל אחד מהיבטי חיינו: כעובדים ומעסיקים, כצרכנים ולקוחות, כמוכרים או כמקדמים תוכנית או פרויקט –

קרא עוד »
ייעוץ ארגוני
חברה לא מממשת את הפוטנציאל העסקי שלה מכמה סיבות, ניהול, מכירות, שיווק, מיתוג, התנהלות עסקית ועוד... ברגע שנבין היכן זרוק הכסף על הרצפה, נדע איך להרים אותו.
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

סקר ארגוני- ייעוץ ארגוני

ניתוח ראשוני ומכין שיהווה בסיס לבניית אסטרטגיה ניהולית ולליווי בהמשך :

רקע:

שלב הסקר – 'צילום רנטגן' – בחינת התנהלות בחברה

הסקר (שיקוף, רנטגן) ולאחר מכן הייעוץ הארגוני נערך בקרב בעלי התפקידים בחברה, לקוחות וספקים וזאת במטרה לראות את החברה דרך העיניים שלהם, לאתר הצלחות על מנת ללמוד מהן, לחזק, ובמקביל – לאתר דילמות, קשיים ואתגרים, ולהפוך גם אותם – להצלחות.

הסקר והייעוץ הארגוני יערך בשיטת הראיון האישי והצטרפות לפעילות בשטח.
הראיון יעשה באופן שיטתי ומובנה. הראיון הורכב משאלות מובנות ושיחה חופשית , עם מתן אפשרות למרואיינים לדבר על כל נושא שנראה להם חשוב ורלוונטי , ולומר את כל אשר על ליבם בפתיחות, ביושר ובכנות.

מיקוד הממצאים של הסקר והייעוץ הארגוני:

במישור האחד – תיאור הצלחותיהם, נקודות היתרון האישיות והמקצועיות של המנהלים והעובדים ותאור נקודות החזקה של החברה.
ובמישור האחר – הצגת הדילמות, האתגרים ונקודות הכשל המונעים מהחברה פריצת דרך ממשית בתוצאות.

ממצאי הסקר מהווים בסיס להצלחה בתהליך קידום החברה !

מטרת הסקר והייעוץ הארגוני:

מטרתו של הסקר והייעוץ הארגוני הינה הכרות מעמיקה עם ה"שטח" ומאפייניו: מי הם בעלי התפקידים והדמויות השונות הפועלות בו ומהם מאפייניהם, היתרונות היחסיים המקדמים להצלחה ואיתור הדילמות והאתגרים המונעים כיום הצלחה נוספת של החברה.

שיטת ביצוע הסקר והייעוץ הארגוני:

הסקר יתקיים בחלוקה לפעילות הבאה :

שיחות אישיות עם בעלי התפקידים על פי המפורט בקהל היעד לסקר (ראיון אישי)
לקוחות סמויים לבדיקת הטמעת שיטה בארגון
מאמן צופה ומצטרף לפעילות שטח (פגישה עם לקוחות)
שיחות עם לקוחות רלוונטיים.
עיבוד הממצאים וכתיבת דו"ח מסכם עם פתרונות רלוונטיים, כפי שהוצגו בתחילת המסמך.
הגשת הדו"ח במפגש מנהלים שיכלול תכנית אסטרטגיה ניהולית לחברה.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן