סקר ארגוני

חברה לא מממשת את הפוטנציאל העסקי שלה מכמה סיבות, ניהול, מכירות, שיווק, מיתוג, התנהלות עסקית ועוד... ברגע שנבין היכן זרוק הכסף על הרצפה, נדע איך להרים אותו.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

סקר ארגוני

ניתוח ראשוני ומכין שיהווה בסיס לבניית אסטרטגיה ניהולית ולליווי בהמשך :

רקע:

שלב הסקר – 'צילום רנטגן' – בחינת התנהלות בחברה

הסקר (שיקוף, רנטגן) נערך בקרב בעלי התפקידים בחברה, לקוחות וספקים וזאת במטרה לראות את החברה דרך העיניים שלהם, לאתר הצלחות על מנת ללמוד מהן, לחזק, ובמקביל – לאתר דילמות, קשיים ואתגרים, ולהפוך גם אותם – להצלחות.

הסקר יערך בשיטת הראיון האישי והצטרפות לפעילות בשטח.
הראיון יעשה באופן שיטתי ומובנה. הראיון הורכב משאלות מובנות ושיחה חופשית , עם מתן אפשרות למרואיינים לדבר על כל נושא שנראה להם חשוב ורלוונטי , ולומר את כל אשר על ליבם בפתיחות, ביושר ובכנות.

מיקוד הממצאים של הסקר :

במישור האחד – תיאור הצלחותיהם, נקודות היתרון האישיות והמקצועיות של המנהלים והעובדים ותאור נקודות החזקה של החברה.
ובמישור האחר – הצגת הדילמות, האתגרים ונקודות הכשל המונעים מהחברה פריצת דרך ממשית בתוצאות.

ממצאי הסקר מהווים בסיס להצלחה בתהליך קידום החברה !

מטרת הסקר :

מטרתו של הסקר הינה הכרות מעמיקה עם ה"שטח" ומאפייניו: מי הם בעלי התפקידים והדמויות השונות הפועלות בו ומהם מאפייניהם, היתרונות היחסיים המקדמים להצלחה ואיתור הדילמות והאתגרים המונעים כיום הצלחה נוספת של החברה.

שיטת ביצוע הסקר :

הסקר יתקיים בחלוקה לפעילות הבאה :

שיחות אישיות עם בעלי התפקידים על פי המפורט בקהל היעד לסקר (ראיון אישי)
לקוחות סמויים לבדיקת הטמעת שיטה בארגון
מאמן צופה ומצטרף לפעילות שטח (פגישה עם לקוחות)
שיחות עם לקוחות רלוונטיים.
עיבוד הממצאים וכתיבת דו"ח מסכם עם פתרונות רלוונטיים, כפי שהוצגו בתחילת המסמך.
הגשת הדו"ח במפגש מנהלים שיכלול תכנית אסטרטגיה ניהולית לחברה

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

הקשר בין הגדלת ההכנסה לבין חוויית הלקוח

עסק, חברה או ארגון צריכים להגדיל את ההכנסות שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים. הפקדות כספיות קבועות לחשבון הבנק של כל בית עסק מאפשרים לו להתפתח, להעסיק עובדים ולהציע שירותים נוספים ללקוחותיו. אך מעל לכל, העסק תלוי רבות בלקוחות הפונים אליו.

עשרת הצעדים לתיקון עסקים

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ותיקון העסק שלך. איך עושים זאת? קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן