מדוע כדאי לכם לנסות לערוך פגישה במסעדה?

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מזה שנים שרבים דנים וחוקרים את האלמנטים המשפיעים על הפגישות העסקיות השונות. ישנם סיפורים על פגישות עסקיות שנערכו בגני שעשועים ואפילו בחופי ים שונים, אך למעשה, סקר שנערך בקרב מנהלים בכירים הציג שהרוב המכריע של מנהלים מעדיפים לערוך את הפגישות העסקיות במסעדה איכותית מאשר בחדרי הישיבות במשרדיהם. האם יש חוקים בנוגע לפגישות העסקיות השונות?

עם השנים יותר ויותר מחקרים ויועצים עסקיים ניסו למצוא את הנוסחה המוצלחת ביותר לפגישה איכותית בה ניתן למקסם את התוצאות של החברה או ההיבטים האישיים השונים. כמובן שאין תשובה נחרצת לשאלה "היכן כדאי לערוך את הפגישות העסקיות" שלכם, אך בהחלט ישנם פרמטרים המשפיעים על הפגישה, הן מהצד שלכם, והן מהצד השני.

פגישה עסקית – דגשים לגבי ה-Location:

  1. מהי מטרת הפגישה?
    מטרת הפגישה עשויה להוביל אתכם לשאלה המקדימה "מה ברצונכם שיקרה במהלך הפגישה ועם אילו "תוצאות" הנכם מעוניינים לצאת לאחר הפגישה. במידה והנכם לחוצים מהמעמד של הפגישה, מומלץ לנסות ולכוון שהפגישה תיערך במתחם פתוח ובמסעדה בקרבת הים, דבר שיאפשר לכם ליהנות במהלך הפגישה מרוח מנעימה שתרגיע אתכם במהלך הפגישה.
  2. הגיעו מוכנים לפגישה ובחרו במקום בו ביקרתם בעבר.
    אחד הדברים החשובים ביותר המשפיעים על הפגישה העסקית שלכם באופן ישיר נע סביב הביטחון העצמי שלכם. פגישה במסעדה מאפשרת לשני הצדדים להגיע למקום "ניטרלי" ולכן, פגישות עסקיות רבות נערכות במסעדות. עם זאת, במידה וההחלטה בידכם, מומלץ לקבוע מראש את הפגישה במקום שהנכם מכירים היטב את הלוקיישן, את הצוות ואת המנות השונות, דבר זה, יחזק את הביטחון שלכם במהלך הפגישה. עם זאת, מומלץ שלא לקבוע במקום שאינכם מרגישים "בטוח".
  3. מסעדה המציעה מגוון רחב של מנות בתפריט.
    אינכם יכולים לדעת במרבית המקרים מהי העדפתו של הצד השני בנוגע למאכלים, ולכן, מומלץ לקבוע את הפגישה במסעדה אשר מציעה מגוון רחב של טעמים בתפריט. כמו כן, מומלץ להוסיף יינות איכותיים לארוחה המוגשים בטמפרטורה המתאימה.
  4. העניקו מתנה או גימיק קטן למזכרת במידה ומדובר בפגישה חשובה.

מעוניינים לקבל טיפים נוספים שינחו אתכם כיצד לפעול באירועים השונים? אנו מזמינים אתכם לעקוב אחר אתר האינטרנט והעדכונים של מוטי אלוני ולהירשם לסדנאות השונות. הנכם מוזמנים לפנות אלינו דרך אתר האינטרנט או באמצעות הטלפון לשיחת ייעוץ.

 

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

הקשר בין הגדלת ההכנסה לבין חוויית הלקוח

עסק, חברה או ארגון צריכים להגדיל את ההכנסות שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים. הפקדות כספיות קבועות לחשבון הבנק של כל בית עסק מאפשרים לו להתפתח, להעסיק עובדים ולהציע שירותים נוספים ללקוחותיו. אך מעל לכל, העסק תלוי רבות בלקוחות הפונים אליו.

עשרת הצעדים לתיקון עסקים

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ותיקון העסק שלך. איך עושים זאת? קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן