פוסטים אחרונים

מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
הצלחה

עקרונות ההצלחה

פריצת דרך להצלחה מה זו פריצת דרך? מתי היא מתרחשת ומדוע? פריצת דרך נתפסת אצל רוב האנשים כאירוע דרמטי הקשה מאוד להשגה. פריצת דרך מוכרת

קרא עוד »
סטנד אפ

סטנד אפ קואוצ'ינג

בואו נדבר על הכוח שבתקשורת! רק ביחד אנחנו באמת יכולים להצליח. צוות של אנשים מוכשרים יכול, בשיתוף פעולה, לבנות מסילות רכבת שיגיעו מסין ועד מרוקו,

קרא עוד »
השפה הסודית

השפה הסודית של בני האדם

האם קרה לך פעם שפנית לאדם אחר ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים

קרא עוד »
משא ומתן

אסטרטגיות משא ומתן

בעולם העסקי בעולם הנדל"ן בעולם הניהול אנו פוגשים במשא ומתן בכל אחד מהיבטי חיינו: כעובדים ומעסיקים, כצרכנים ולקוחות, כמוכרים או כמקדמים תוכנית או פרויקט –

קרא עוד »
הגדלת מכירות
תקשורת אפקטיבית מול אנשים הוא כלי עבודה קריטי במערכות יחסים.
שיתוף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

השפה הסודית של בני האדם

רקע

האם קרה לך פעם שפנית לאדם אחר ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים ? מדוע קורה שבמערכות יחסים בעלות אינטרס משותף ברור, מופיעים מתחים וקצרים?

תקשורת אפקטיבית מול אנשים הוא כלי עבודה קריטי במערכות יחסים. 

הצלחתו של כל אדם מותנית ביכולתו למצות את הפוטנציאל האנושי סביבו תוך תקשורת יעילה ואיכותית,
העברת מידע אפקטיבי, אכפתיות ושיתוף פעולה בינו לסובבים אותו.
מכאן עולה חשיבות איכות התקשורת הבינאישית בין אדם לאדם בין אם מדובר בלקוח, מעסיק, בן זוג, מועמד או שותף.

בפועל המציאות לעיתים שונה. 

אדם עשוי למצוא עצמו מנצל באופן חלקי את יכולתו וכישוריו בשל תקשורת לקויה עם הסובבים אותו.

מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעה של השפה הסודית של בן האדם שמולנו. אדם אשר שולט בזיהוי השפה הסודית, רבים סיכוייו שיובן בדיוק כפי שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירת שיתוף פעולה.

תוצרי הסדנה 

שני תוצרים עיקריים של הסדנה הם:
– זיהוי מהיר (2 עד 5 שניות) של שפתו של האדם שעומד מולי (גם אם בטלפון).
– לימוד והפנמה של 4 שפות סודיות, מתי נכון להשתמש בהן ומהי הדרך האפקטיבית לתקשר מול כל שפה.

מטרת הסדנה 

הקניית המיומנות לתקשר בשפת המקשיב ויצירת "כימיה", מניעת התנגדויות ראשוניות ויצירת הקשבה אקטיבית בזמן קצר.

התוצאות העיקריות שיפיקו המשתתפים: 

א. שיפור התקשורת ושיתוף הפעולה.
ב. צמצום מתחים וחיכוכים במערכות היחסים השונות.
ג. העלאת הרווחיות – שיפור קריטי ביכולת סגירת עסקה.
ד. שיפור יכולות הניהול.
ה. שיפור יכולות השיווק ורתימה למסרים (גם אם אינם מסר פופולארי).
ו. שיפור מתן השירות.
ז. שיפור יכולת הביטוי העצמי.
ח. שיפור משמעותי ביכולת המכירה הטלפונית והפרונטאלית.

במהלך הסדנה נעסוק גם בנקודות הבאות: 

– כיצד להעביר מסר לאחרים, באופן שייקלט ויצור תגובה בהתאם לכוונת המשדר.
– הפחתת התנגדויות וחיכוכים בתקשורת איכותית.
– אפקטיביות בתקשורת.
– שיחה מול קבוצת מקשיבים (משפחה, עובדים, לקוחות וכו')
– כיצד לתאם פגישה עם כל לקוח/עמית לעבודה, כיצד לפתוח בשיחה עם כל שפה, מה מבנה השיחה, כיצד להתמודד עם כעסים והתנגדויות וליצור שיתוף פעולה עפ"י השפה הסודית, כיצד ליצור שינוי או לחלופין לשווק רעיון / "מוצר" חדש.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן