השפה הסודית של הלקוחות

תקשורת אפקטיבית מול אנשים הוא כלי עבודה קריטי במערכות יחסים.

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

השפה הסודית של בני האדם

רקע

האם קרה לך פעם שפנית לאדם אחר ולמרות שעשית כל שבידך על מנת ליצור שיתוף פעולה, נוצרה אי הבנה? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים ? מדוע קורה שבמערכות יחסים בעלות אינטרס משותף ברור, מופיעים מתחים וקצרים?

תקשורת אפקטיבית מול אנשים הוא כלי עבודה קריטי במערכות יחסים. 

הצלחתו של כל אדם מותנית ביכולתו למצות את הפוטנציאל האנושי סביבו תוך תקשורת יעילה ואיכותית,
העברת מידע אפקטיבי, אכפתיות ושיתוף פעולה בינו לסובבים אותו.
מכאן עולה חשיבות איכות התקשורת הבינאישית בין אדם לאדם בין אם מדובר בלקוח, מעסיק, בן זוג, מועמד או שותף.

בפועל המציאות לעיתים שונה. 

אדם עשוי למצוא עצמו מנצל באופן חלקי את יכולתו וכישוריו בשל תקשורת לקויה עם הסובבים אותו.

מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעה של השפה הסודית של בן האדם שמולנו. אדם אשר שולט בזיהוי השפה הסודית, רבים סיכוייו שיובן בדיוק כפי שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירת שיתוף פעולה.

תוצרי הסדנה 

שני תוצרים עיקריים של הסדנה הם:
– זיהוי מהיר (2 עד 5 שניות) של שפתו של האדם שעומד מולי (גם אם בטלפון).
– לימוד והפנמה של 4 שפות סודיות, מתי נכון להשתמש בהן ומהי הדרך האפקטיבית לתקשר מול כל שפה.

מטרת הסדנה 

הקניית המיומנות לתקשר בשפת המקשיב ויצירת "כימיה", מניעת התנגדויות ראשוניות ויצירת הקשבה אקטיבית בזמן קצר.

התוצאות העיקריות שיפיקו המשתתפים: 

א. שיפור התקשורת ושיתוף הפעולה.
ב. צמצום מתחים וחיכוכים במערכות היחסים השונות.
ג. העלאת הרווחיות – שיפור קריטי ביכולת סגירת עסקה.
ד. שיפור יכולות הניהול.
ה. שיפור יכולות השיווק ורתימה למסרים (גם אם אינם מסר פופולארי).
ו. שיפור מתן השירות.
ז. שיפור יכולת הביטוי העצמי.
ח. שיפור משמעותי ביכולת המכירה הטלפונית והפרונטאלית.

במהלך הסדנה נעסוק גם בנקודות הבאות: 

– כיצד להעביר מסר לאחרים, באופן שייקלט ויצור תגובה בהתאם לכוונת המשדר.
– הפחתת התנגדויות וחיכוכים בתקשורת איכותית.
– אפקטיביות בתקשורת.
– שיחה מול קבוצת מקשיבים (משפחה, עובדים, לקוחות וכו')
– כיצד לתאם פגישה עם כל לקוח/עמית לעבודה, כיצד לפתוח בשיחה עם כל שפה, מה מבנה השיחה, כיצד להתמודד עם כעסים והתנגדויות וליצור שיתוף פעולה עפ"י השפה הסודית, כיצד ליצור שינוי או לחלופין לשווק רעיון / "מוצר" חדש.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

איך להקים עסק בעיצוב פנים 2

לקוחות לא קונים מחיר. הם חושבים שהם קונים מחיר, הם אומרים לכן שהם קונים מחיר, אבל הם לא קונים מחיר. אני ואתם קונים מלא מוצרים שאנחנו לא צריכים. אתם יודעים את זה? בני אדם לא קונים מה שהם צריכים, בני אדם לא קונים מה שהם רוצים. אז מה הם קונים? את מה שמוכרים להם. בני אדם קונים את מה שמוכרים להם. אני ואתם כל הזמן קונים את מה שמוכרים לנו.

איך להקים עסק בעיצוב פנים

מי אתן בכלל? מה אתן רוצות להיות? למה אתן עוסקות בעיצוב? למה עזבתן את מה שעשיתן קודם או שאתם חושבות לעזוב את מה שעשיתן קודם ואתן הולכות לעסוק בעיצוב? למה זה? למה עיצוב מושך? למה הוא מושך אותי?

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן