הקשר בין הגדלת ההכנסה לבין חוויית הלקוח

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עסק, חברה או ארגון צריכים להגדיל את ההכנסות שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים. הפקדות כספיות קבועות לחשבון הבנק של כל בית עסק מאפשרים לו להתפתח, להעסיק עובדים ולהציע שירותים נוספים ללקוחותיו. אך מעל לכל, העסק תלוי רבות בלקוחות הפונים אליו.

לקוח מרוצה הוא לקוח שמשלם

זה כבר לא סוד שאנשי מכירות טובים הם אלה שמביאים בפועל את הכסף לכל עסק. אחרי הכול, הם מביאים את הלקוחות אשר מוכנים לשלם תמורת השירות שהם מקבלים. חווית שירות איכותית ונעימה שמקבל הלקוח, מגדילה את הרווחים מכמה סיבות:

  • לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר – לקוח שמקבל שירות איכותי ויחס אדיב מצד נותן השירות לא יהסס לחזור שוב אל בית העסק, ואף לעבוד אתו לטווח ארוך. מנגד, חוויית לקוח בלתי נעימה ואף מתסכלת עלולה "להבריח" את הלקוח אל המתחרים.
  • לקוח אחד מביא כמה לקוחות – אם הלקוח התפעם במיוחד מהשירות שקיבל, הוא ימליץ על בית העסק לחבריו. בית העסק מצדו יזכה בלקוחות נוספים מבלי שהיה צריך להשקיע מאמץ בשיווק או במכירה.
  • לפנות לאפיקים נוספים – לקוחות קבועים המשלמים לבית העסק מגדילים את ההכנסות שלו, וכך יכול העסק לפתוח אפיקי שירות חדשים. לדוגמה, חנות מתנות הזוכה למאות מבקרים ביום, יכולה להתחיל לספק משלוחי מתנות עד הבית. בדרך זו היא פונה גם ללקוחות שגרים רחוק ומגדילה את רווחיה.

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

דואגים לחוויית לקוח טובה

ראינו שאף עסק אינו יכול להסתדר ללא לקוחותיו. משום כך, חשוב לשמור על הלקוחות ולספק להם תודעת שירות גובהה. באופן כללי, הלקוח יהיה מרוצה מהשירות אם זמני ההמתנה לקבלת השירות יהיו קצרים והשירות יהיה אדיב ומקצועי. בנוסף לכך, קיימים כמה פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב בעת שיפור החוויה:

העיצוב

בין אם מדובר באתר אינטרנט ובין אם באולם תצוגה, חשוב שהמקום שבו אתם מציגים את המוצרים שלכם יהיה מעוצב וייצוגי. כך תוכלו למשוך את עינו של הלקוח והוא יחווה חוויה עיצובית נעימה. מנגד, בית עסק מוזנח ומלוכלך עלול להרתיע לקוחות.

השקיעו בטכנולוגיה

זה יכול להיות אתר אינטרנט מעוצב, אפליקציה חדישה, מערכת לניהול שירות לקוחות המאפשרת לכם לעקוב במהירות אחר כל לקוח או מכשור טכנולוגי חדש. אחרי הכול, אף לקוח אינו מעוניין להרגיש שהוא חזר לימי הביניים.

להקשיב ללקוח

תודעת שירות גבוהה נמדדת במידת ההקשבה של הנציג ללקוחותיו. נציג סבלני ואדיב יאזין תחילה ללקוח בנימוס גם אם הלקוח מאריך בדברים, ולאחר מכן יציע פתרונות לשיפור וייעול.

לסיכום, אם אתם מרגישים שלאחרונה העסק שלכם כולל יותר הוצאות ופחות הכנסות, כדאי שתפנו את תשומת לבכם אל השירות שאתם מעניקים ללקוחות. ניתן לבחון את השירות באמצעות חברת המחקר מידע שיווקי CI המציעה שירותי לקוח סמוי ושירותי מחקר נוספים.

 

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

הקשר בין הגדלת ההכנסה לבין חוויית הלקוח

עסק, חברה או ארגון צריכים להגדיל את ההכנסות שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים. הפקדות כספיות קבועות לחשבון הבנק של כל בית עסק מאפשרים לו להתפתח, להעסיק עובדים ולהציע שירותים נוספים ללקוחותיו. אך מעל לכל, העסק תלוי רבות בלקוחות הפונים אליו.

עשרת הצעדים לתיקון עסקים

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ותיקון העסק שלך. איך עושים זאת? קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן