בונה עסקים, מפרק פרדיגמות

שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כמאמן ויועץ עסקי בכיר, מייסד בית ספר לעסקים START, ובעליה של חברת מוטיבייטור לליווי עסקי של חברות משפחתיות, מלווה מוטי אלוני מזה 17 שנים מעל 600 חברות וארגונים להשגת המטרות והיעדים העסקיים, כדמות המעצבת תודעה, מפרקת פרדיגמות, משנה תפיסות, ומשפיעה על מעגלים חברתיים נרחבים בעולמות החינוך, התרבות, הכלכלה והעסקים.

מוטי אלוני הוא מאמן ויועץ עסקי בכיר, בעל תואר במנהל עסקים וראיית חשבון, בעליה של חברת מוטיבייטור, מייסד ומנכ"ל בית הספר לעסקים Start, ומנחה תכנית ריאליטי בערוץ 10 העולה לאוויר בימים אלו. כאחד מחלוצי האימון העסקי בישראל, אשר הוסמך לאורך השנים בקורסי אימון אצל מיטב המאמנים בעולם (אנטוני רובינס, ג'י אברהם, ראובן כץ ועוד), מלווה אלוני מזה 17 שנה מעל 600 חברות וארגונים להשגת השאיפות, המטרות והיעדים העסקיים, לצורך התייעלות, הגדלת הרווחיות ושיפור התרבות הארגונית. ומה בנוגע ל'תוצאות' שעליהם דיברנו קודם? אלו נראות למתבונן מהצד כמו עשיית ניסים, אך למעשה הן פרי שיטה מובנית ומתודולוגית שפותחה על ידו לאורך שנים– Element  The Sixth: ששת השלבים להצלחה עסקית, המוצגת בספרו החדש היוצא לאור בקרוב.
שיטה (תשאלו את אבשלום קור…) נגזרת מהמילה 'שיטתי', שמשמעותה בלעז סיסטמתי – מתודי, כלומר דבר הפועל באופן עקבי ולאורך זמן על פי רצף פעולות קבוע וידוע מראש. כי מי מאתנו לא יצא מהרצאה על הדרך למימוש העצמי, השביל להכרת האני, המסלול לעולם העסקי, או הפתרון לגירוש הסנאי ולכידת השקנאי בתחושה של "וואאוו, עורו עיניי, עכשיו אני יודע איך לשנות את חיי", ושבוע לאחר מכן שכח לגמרי על מה מדובר. אז את שיטת 'ששת השלבים להצלחה עסקית' לא תוכלו לשכוח, כי היא לא הולכת לשום מקום – היא מלווה את לקוחותיה וארגוניה יד ביד ולאורך תקופת זמן ממושכת, במסלול מובנה ובטוח לעבר ההצלחה, ומתבטאת במדדים כמותיים ומדידים ברורים, המצביעים על עלייה בלתי נתפסת ברווחיות ובביצועים העסקיים. ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את קסטרו, עמיעד, ביטוח הראל, בזק, הפניקס, כלל ביטוח, אל על, רימקס, עיניים, בנק לאומי, מייקרוסופט ישראל, בנק הפועלים, ועוד מאות לקוחות מרוצים של החברות המובילות במשק, אותם ליווה מוטי אלוני להצלחה לאורך שנים, כאחד מהיועצים העסקיים המנוסים והוותיקים בישראל.

"כולנו – אנשים כמו גם ארגונים, חולמים, משתוקקים, ורוצים דברים בחיים, אך שמגיע רגע המבחן רובנו מתחמקים מעשייה", אומר מוטי אלוני. "למעשה, ההצלחה נמדדת ברמת האינטגריטי שלנו, כלומר ביכולת לעשות את אשר אנו אומרים, ללא פחד, תוך התמקדות בהעצמת החוזקות במקום מאבק והלקאה עצמית על החולשות, ועיסוק במה שתלוי בנו בלבד, ללא סייגים, משתנים סביבתיים, היאחזות בהרגלים ישנים ונוחים, ובעיקר הרבה מאוד תירוצים".

אם במבט ראשון, נראית לכם החבילה מעט מקצועית, כבדה ויבשה, כנראה שלא הכרתם את האיש שעומד מאחורי השיטה, המשלבת אנליטיות עם מנה גדושה של יצירתיות. מוטי אלוני הוא רוקיסט בנשמה, נגן גיטרה, קלידים ותופים מקצועי, חבר בלהקה ומחזיק אולפן חזרות בביתו, בעל חברת נגנים ודי ג'ייאים להפקת חתונות, רוכב על אופני הרים, גולש בגלשני רוח, לומד בקורס סקיפרים, רוקד סלסה באופן מקצועי (לקח יחד עם אשתו הראשונה את אליפות ישראל בריקודי סלסה) צוללן וגולש בסקי ובסקי מים. לפני מספר שנים פיתח אלוני את סדנת הסטנד אפ קאוצ'ינג, כאחת הסדנאות הכי מצחיקות בעיר, של אחד האנשים היותר כריזמטיים ומגניבים שיצא לכם להכיר. אז מעבר להצלחה עסקית בטוחה, על הדרך מובטחת לכם ולעובדיכם גם חוויה מגבשת ומשעשעת שכולה התרגשות והנאה צרופה, שתשפר את המורל וגאוות היחידה, או כמו שאומר מוטי אלוני: "רוב החברות והארגונים אינם מקדישים תשומת לב מספיקה לעבודת הצוות, ולתחושת ההנאה והיצירה שמאחורי העבודה. צוות של אנשים מוכשרים יכול, בשיתוף פעולה, לבנות מסילות רכבת שיגיעו מסין ועד מרוקו, לבנות מגדלים בני מאה קומות ויותר,  פרויקטים שארגון אחד לא יכול אפילו לחלום להשיג בכל שנות קיומו, כי המשפט הגֵשְׁטָלְטי הידוע 'השלם גדול מסך חלקיו' נכון לגבי חברות וארגונים ברמות שרובנו לא מסוגלים להאמין".

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

אנשים קראו גם...

לקוח סמוי - חברת המחקר מידע שיווקי

הקשר בין הגדלת ההכנסה לבין חוויית הלקוח

עסק, חברה או ארגון צריכים להגדיל את ההכנסות שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים. הפקדות כספיות קבועות לחשבון הבנק של כל בית עסק מאפשרים לו להתפתח, להעסיק עובדים ולהציע שירותים נוספים ללקוחותיו. אך מעל לכל, העסק תלוי רבות בלקוחות הפונים אליו.

עשרת הצעדים לתיקון עסקים

הקיץ, שחלקנו מתייחסים אליו כאל "שנת החורף בו כל העסקים רדומים", מאחורינו. שנה חדשה היא הזדמנות מצוינת לריענון ותיקון העסק שלך. איך עושים זאת? קבלו את עשרת הצעדים לתיקון עסקים:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

דילוג לתוכן