פוסטים אחרונים

משא ומתן

ניהול משא ומתן

משא ומתן הוא מיומנות חיונית שאנו משתמשים בה בחיי היומיום שלנו כדי להשיג את מה שאנו רוצים. בין אם זה עם הילדים שלנו, בני הזוג,

קרא עוד »
NLP אימון

איך לכתוב חזון? חדש

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
איך לכתוב חזון

איך כותבים חזון?

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
קידום עסקי
שיתוף

קידום עסקי – השיטה שתעזור לך לנהל את העסק שלך להצלחה ולהרוויח הרבה יותר

היי כאן מוטי אלוני ואם זאת הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים אז נעים מאוד. היום אני הולך לחשוף בפניכם שיטה לקידום עסקי ולהפעלת העסק שלכם, שיטה ששווה המון כסף, לפחות כך היא הייתה שווה לי ברגע שיישמתי אותה.

אני מודע לכך שזה נשמע קצת פשטני אבל כשתיישמו את השיטה זה יקרה גם לכם.

לפני שנתיים הייתי מאמן עסקי מצליח שעושה הכל….

ומה שקרה לי באותו הרגע היה פשוט בלתי יתואר, ממקצוען שרץ מלקוח ללקוח ועושה הכל כדי שהלקוח שלי יהיה מרוצה, הפכתי לאדם מאושר שעושה בדיוק את מה שהוא אוהב ומאוד טוב בו, הלקוחות שלי מרוצים עד הגג ואני עובד הרבה פחות שעות ומרוויח הרבה יותר כסף.

באמצעות שיטת האימון שפיתחתי הפכתי למנטור מצליח מאוד ובאותו רגע הבנתי שמה שאני רוצה לעשות הוא ללמד עוד ועד עסקים את אותה השיטה בדיוק.

העסקים שלמדו ממני את שיטת המיקוד בחזק הכניסו מיליונים בשנים האחרונות,

והיום אני הולך ללמד אתכם את השלב הראשון, זהו הבסיס הקריטי להצלחה בשיטה שלי.

זה יביא את העסק שלכם לעמדת זינוק שאין טובה ממנה להכפיל את ההכנסות שלכם בשנה הבאה.

קידום עסקי – היום אנחנו הולכים ללמוד את שלב ה MIRRORING

זהו שלב הבסיס למציאת הזהות של העסק שלכם, שלכם עצמכם ושל כל אחד מהעובדים שלכם.

אבל לפני שנתחיל חשוב לי להסביר לכם למה מיקוד בחזק כל כך חשוב, עסקים שמנסים להתנהל בשיווק במכירות, בכספים, בתפעול,  נתקלים באתגר אחד שחולש על כל התחומים ומעקב את תוצאות מלהגיע.

מעניין אתכם לדעת מהו?

מיקוד בחזק, רוב האנשים שמבצעים תפקידים, גם בעסק שלכם, הגיעו לתפקיד מסיבות שונות אך לאו דווקא מהסיבה הנכונה, בני אדם מונעים ממקורות עוצמה שונים, מדברים בשפות שונות וכמובן חזקים בביצוע פעולות שונות.

תשאלו את עצמכם, האם אתם עושים בדיוק את מה שאתם אוהבים?

כמה מן הפעולות שאתם עושים, אתם לא אוהבים לעשות, לא מיומנים מספיק והתוצאות מפעולות אלה בינוניות?

האם אתם אוהבים לעסוק בשיווק?

האם אתם אוהבים למכור?

האם אתם אנשי כספים טובים?

.ומה לגבי העובדים שלכם? האם מי שעוסק באדמיניסטרציה באמת מוכשר לכך, אוהב את מה שהוא עושה ומונע כל בוקר מחדש מהמניעים הנכונים?

מה לגבי האנשים שעוסקים במכירות?

זה בדיוק מה שקרה לי ב 2009, כל כך הרבה מאמנים עסקיים שעושים בדיוק את מה שאני עושה, ובחלק מהפעולות שאני עושה כמו לדוגמה אימון אחד על אחד, יש לחלק מהם יתרון עלי, סבלנות למשל.

המשפט שלמדתי באותה שנה מהמאמן האמריקאי שלי הוא :

In order to achieve greatness, find a way to serve the many

ואז הבנתי שבכדי להגיע ליותר אנשים ולא רק דרך המנהלים שלהם,  אני צריך למצוא דרך להגיע אליהם ישירות באמצעות סרטוני וידאו, הרצאות, סדנאות וקורסים.

אז הקמתי את בית הספר לעסקים START  שמתמחה בדיוק בזה.

התוצאה הייתה מדהימה, מאה סטודנטים בתוך פחות משנה, והדבר הגדול אפילו יותר זה שאני עושה בדיוק את מה שאני אוהב, עומד מול קהל ומדבר, ענק!

ברגע שאתם מתמקדים במה שאתם הכי אוהבים לעשות והכי טובים בו, בלי פחד (גם בזה נטפל) ואתם עושים את הפעולות האלה שוב ושוב, ואנשים סביבכם רואים  אתכם מצליחים במה שאתם עושים, זה ממגנט!

זה הופך אתכם למומחים בתחום שלכם, אז רוצים לקנות רק מכם.

עדיין רוב העסקים פועלים אחרת, לא על פי המיקוד בחזק אלא פשוט עושים "מה שצריך", ואני רוצה לדבר על הטעות הנפוצה ביותר  בקרב בעלי עסקים,

רוב העסקים נמצאים "על הקצה" כלומר, לחוצים למכור את המוצרים שלהם, לשלם את החובות שלהם ומשכורות לעובדים ולא יכולים להרשות לעצמם לעצור לרגע ולבחון, האם אני ממוקד? מה המוצר הכי נמכר שלי? במה אני מומחה? כמה זמן אני מבזבז על פעולות שלא "מורידות גשם" כלומר, לא מבליטות אותי, לא הופכות אותי למומחה.

אני לא יודע אפ אתם יודעים אבל החיפושיות לא נולדו ככה, גרו שנה וחצי במינכן וניגנו בבר בכל ערב, כל ערב, הם היו צריכים לכתוב שירים חדשים בכל יום כדי שיוכלו להמשיך להופיע באותו המקום, הם התאמנו על הסאונד המיוחד שלהם אין ספור פעמים.

סיפור מקומי,  הגשש החיוור שלנו הלאומיים, עבדו שנה שלמה על כל תכנית, שנה… אין דברים כאלה היום.

היום אני הולך ללמד אתכם את השיטה שלי לגרום לעסק שלכם להיות ממוקד, למצוא את המשאב הנסתר שלו, כלומר, את הכסף שזרוק על הרצפה.

השיטה נקראת שיטת ששת השלבים להפעלת עסק מצליח ולקידום עסקי , אנחנו מתחילים בשלב הראשון.

המאמר היה מעניין? המשיכו לקרוא על פיתוח מנהלים בשישה שלבים.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

×
דילוג לתוכן