פוסטים אחרונים

משא ומתן

ניהול משא ומתן

משא ומתן הוא מיומנות חיונית שאנו משתמשים בה בחיי היומיום שלנו כדי להשיג את מה שאנו רוצים. בין אם זה עם הילדים שלנו, בני הזוג,

קרא עוד »
NLP אימון

איך לכתוב חזון? חדש

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
איך לכתוב חזון

איך כותבים חזון?

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
אימון לאנשי מכירות
שיתוף

אימון לאנשי מכירות

"יש אנשים שנולדו למכור" – התירוץ האולטימטיבי של אנשים שמפחדים להיכנס להרפתקה חדשה ולפתח את אסטרטגיות הלמידה  שלהם באימון לאנשי מכירות. עולם השיווק מאז ומתמיד בנוי על מכירות ועסקים רבים שאינם מפתחים אסטרטגיה למכירת המוצרים שלהם מפסידים למרות המוצרים האיכותיים שלהם. השאלה היא האם באמת אפשר לפתח את כישורי המכירה של האדם?

אינספור מחקרים וסקרים ברחבי העולם בוצעו על אנשי מכירות והתשובה החד משמעית היא "כן, כל אדם יכל לפתח את כישורי המכירה שלו". בעלי עסקים רבים מחזיקים בדעה כי יש אנשי מקצוע שתפקידם למכור ומתעלמים מהבסיס של המכירה: "האדם שמכיר הכי טוב את המוצר יכל לשווק אותו בצורה הטובה ביותר".

אימון לאנשי מכירות – האם כל אחד בנוי למכירות ?

כפי שהזכרנו בפתיחת המאמר, מכירה היא המטרה של כל תהליכי השיווק, אדם המחזיק ביכולות מכירה וכוח שכנוע עשוי להיות בעל יתרון משמעותי על פני המתחרים שלו. הדעה הרווחת של בעלי העסקים היא שעל מנת להיות טוב במכירות יש להצטייד ב"ארגז כלים שנולדים איתו" ופה הטעות!

אם תסתכלו על החברות המצליחות במשק, תוכלו לראות כי לרוב המוצרים הפופולריים ביותר בעולם יש תחליפים דומים במיוחד. מלבד מנוע החיפוש של חברת Google שמחזיק ביתרון עצום על פני מנועי החיפוש המתחרים שלו, לרוב השירותים יש "מתחרים" ותחליפים שאינם נופלים מהם. תהליך השיווק ואסטרטגיית המכירה שלהם (גם במידה ומדובר בשירותים הניתנים בחינם) הם שהובילו אותם להצלחה.

כך למשל האפליקציה החדשה Tinder שהושקה השנה וזכתה להצלחה היתה בעלת יתרון אך ורק בתהליך השיווק והמכירה של המוצר לקהל היעד המתאים, הרי אינספור אפליקציות עם ממשקים נוחים משלה כשלו למרות שלמעשה יזמו את אותו הרעיון לפניהם. אחד המוצרים הנמכרים ביותר בעולם התחבורתי – קורקינט חשמלי למכירה. באלקטריק סקוטר לבטח תמצאו את הקורקינט שתחפשו וגם תוכלו לתקן אותו במידת הצורך.

איך לשפר את אסטרטגיית המכירה של החברה:

בעלי העסקים וצוות ההנהלה, הם ללא ספק האנשים שצריכים להדריך את צוות המכירות ולנהל את תהליך השיווק. בעלי העסקים, שמכירים את השירותים והמוצרים שלהם יותר טוב מכל אחד אחר, חייבים לדעת איך למכור את המוצר שלהם ללקוחות הפוטנציאליים שלהם.

אנו מזמינים אתכם להתחיל ולשפר את אסטרטגיית המכירה שלכם ואת הרווחים שלכם באמצעות סדנאות, קורסי הכשרה, אישי אצל אנשי המכירות המובילים בשוק.

המאמר היה מעניין? המשיכו לקרוא על קואצ'ינג – סטנד אפ מיוחד במינו!

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

×
דילוג לתוכן