פוסטים אחרונים

משא ומתן

ניהול משא ומתן

משא ומתן הוא מיומנות חיונית שאנו משתמשים בה בחיי היומיום שלנו כדי להשיג את מה שאנו רוצים. בין אם זה עם הילדים שלנו, בני הזוג,

קרא עוד »
NLP אימון

איך לכתוב חזון? חדש

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
איך לכתוב חזון

איך כותבים חזון?

איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא

קרא עוד »
מוטיבציה

המוטיבציה ליצור מוטיבציה

הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול

קרא עוד »
שיווק

אמנות השיווק והמכירות

כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע

קרא עוד »
פיתוח ארגוני והדרכה
שיתוף

פיתוח ארגוני והדרכה

פיתוח ארגוני והדרכה זהו תהליך אימון ופיתוח מיומנויות ואסטרטגיות שנועדו לייעל את העבודה האישית ואת התפוקה של חברי הצוות בחברה. תהליך ההתפתחות של היעוץ הארגוני והחדרת אתיקת הארגון כחלק מהערכים של החברה תוביל את החברה לעבוד בצורה מסודרת במיוחד, לעמוד ביעדים, לכבוש את המטרות ולהגיע להישגים.

בשנה שעברה בשל ה"שמועה" על "חיי הראווה" בחברה המצליחה Google, ניסו לבחון את סוד ההצלחה של צוות העובדים. כאמור, חברת Google ידועה כחברה שדואגת לעובדים בה ומאפשרת סביבת עבודה יוצאת דופן. לאחר הסקר נראה כי החברה שמה דגש רב מדי שנה ומשקיעה בפיתוח וארגון חברי ההנהלה והצוותים השונים בה ומפיקה את מירב התפוקה מהעובדים בה.

פיתוח ארגוני והדרכה בחברה

כל החברות המובילות במשק נעזרות ביועץ לפיתוח ארגוני. יצירת תהליך עבודה אפקטיבי הופכת את שעות העבודה ליעילות יותר ומפיקה תפוקה מקסימלית מהעובדים. תהליך הפיתוח הארגוני מתבצע לרוב לאחר ייעוץ אסטרטגי כאשר מבססים את סביבת העבודה ופועלים על מנת להשיג את המטרות והיעדים של החברה.

מטרתו של היועץ הארגוני הוא לשלב בין ההתנהגות להתנהלות העסקית. תחילה עליו לנתח ולבחון את פעילות החברה בזמנים נתונים ולעצב תרבות עבודה יעילה והגיונית המתאימה לארגון. עליו למצוא את החולשות והחוזקות של הארגון ולהפיק מכל אחת מהם את המירב ולשלב אותן בדרך הטובה ביותר שתוביל את הארגון לעבודה יעילה ותפיק את המירב מכל שעת עבודה של הארגון.

מה התכונות של יועץ ארגוני:

על היועצים הארגונים להיות בעלי כושר ניתוח מעולה ובעלי חוש אבחנה חד ומהיר. בתהליך עבודותו נדרש ממנו לנתח את יכולות הניהול של הארגון ולאבחן את החולשות והחוזקות של צוות העובדים. בנוסף, עליו להיות בעל השפעה וכוח על מנת שיוכל להחדיר בארגון את הליך העבודה הדיסציפלינות החדשות שייבוצעו בתהליך העבודה.

מעוניינים בפיתוח ארגוני והדרכה? מחפשים יועץ ארגוני בכיר, יצירתי שידע להתאים את הפתרונות לבעיות ולמצבים מורכבים? אנו מזמינים אתכם להשתלב במסלול ההצלחה ולבחור ביועצים הארגוניים המובילים בישראל. יועצים בעלי כושר ניסוח והתבטעות, חוש אבחנה, כושר ניתוח והיסטוריה של הצלחות שצברו לאורך השנים.

המאמר היה מעניין? המשיכו לקרוא על אימון עסקי לעסקים קטנים.

קבעו שיחת הכרות עם מוטי אלוני

מלאו את הטופס:

זה הזמן להכפיל את העסק

קורס הכפלת עסקים יביא אתכם להכפלת התוצאות העסקיות בתוך שנה!

×
דילוג לתוכן